برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان در شانزدهمین جشنواره تابستانی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 380
نویسنده : chaharfasl

برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان در شانزدهمین جشنواره تابستانی

برنامه های جنگ شبانه شانزدهمین جشنواره تابستانی کیش با محوریت ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، ناصر قاسمی نیا رئیس ستاد دائمی جشنواره ها ومناسبت های کیش با اشاره به این که حال و هوای جنگ های شبانه در ماه مبارک رمضان معنوی تر شده و برنامه های متنوعی برای گردشگران در نظر گرفته شده است گفت: دراین ماه مبارک در  جنگ های شبانه  برنامه تواشیح  با حضور اساتید مطرح این رشته برگزار خواهد شد.

وی افزود:علاوه بر برپایی نمایشگاههای ویژه ماه مبارک رمضان،  پخش سخنان کارشناسان و روحانیون  گرانقدر در خصوص برکات معنوی، بررسی فواید ماه مبارک رمضان از جنبه های مختلف، مداحی،  دعوت از  جانبازان و رزمندگان  در جنگ های شبانه  و اهدای جوایز برگزیدگان مسابقات قرانی کشور   نیز از دیگر برنامه های جنگ شبانه در ایام ماه مبارک رمضان است.

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش همچنین با اشاره به استقبال خوب گردشگران ازجشنواره تابستانی گفت: برای رفاه بیشتر گردشگران شمار  پروازها درمسیر های کیش -  مشهد ، اصفهان ، شیراز ، اهواز و تهران افزایش یافته است و برای برقراری پرواز در مسیر کیش – زاهدان نیز مذاکرات با شرکت فراز قشم ادامه دارد.

قاسمی نیا ، با اشاره به اینکه  تنوع برنامه ها ونوآوری در قرعه کشی جوایز و خودرو  یکی از جذابیت های شانزدهمین جشنواره تابستانی است اظهار داشت:  تا چهاردهمین شب جشنواره گردشگران با انداختن 16 هزار کارت به صندوق های قرعه کشی جوایز، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی  خودروی جشنواره تابستانی کیش آزمودند.

از این میان گردشگران استان تهران ، و مشهد   به ترتیب بیشترین حضور را در قرعه کشی  خودرو داشته اند

شانزدهمین جشنواره تابستانی کیش از پنجم تیرماه جاری آغاز شده وتا بیست و یکم شهریور ادامه خواهد داشت.  




:: برچسب‌ها: برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان در شانزدهمین جشنواره تابستانی ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: